lisa...!!!!

Vem:
Är i rummet med dig: 3 pers jag inte vet vad de heter
Fick du senast sms av: Kära mammsen
Tänker du på nu: Att jag ska gå hem för att förbereda mig införfredagsträningen ;)
Pratade du senast i telefon med: Ida
Hus var du senast i: Hemma
Önskar du var med dig nu: Just nu lyssnar jag på musik, så jag klarar mig haha
I din skola går dig mest på nerverna: Ehh...ganska känt hmm

Var:
Går du i skolan: Arvika
Är din mobiltelefon: I mitt skåp för tillfället
Är din mamma: I sundsvall
Sover du: I min säng
Handlar du mest:  hm, vero moda
Fick du tag i tröjan du har på dej: hm
Åkte du senast bil: Igårkväll

Vad/Vilken:
Åt du senast: Pizza till lunch :O
Drack du senast: Vatten
Är det för färg på dina byxor: Blå jeanskjol
Är den närmaste saken som är blå: Bakgrundsbilden på datorn bredvid mig :D
Gillar du mest med skolan: Massagen på rymiklektionerna
Har du på fötterna: Svarta skor
Låt lyssnar du på just nu: mama med my chemical romance, har även lagd upp den här ;)
Är din favorit färg: Svart och blått
Film såg du senast: Slutet på fightplan, fattade ingenting
Hör du just nu: Mussssic

Har du någonsin:
Sovit i en annan säng: Ehh..ja..?
Tyckt att din kusin är het: Japp, ville tom gifta mig med honom några gånger hmm när jag var mindre, fråga inget mer
Sovit naken: Ja
Kört över hastighetsgränsen: Hoppas jag inte (har ej körkort)
Målat om ditt rum: Nä, men fått hela lägenheten omgjord som jag vill :D
Dansat framför en spegel: Japps...
Fått hicka: Jo, typ 3 ggr per dag...(nåt är fel..)
Dumpat någon: No
Stulit pengar från en kompis: Nej
Hoppat in i en bil med folk du just träffat: Haha, ja, ett par gånger
Varit i slagsmål: Fått en bitchslap... :(
Smugit ur ditt hus: Ehh, japp, flera gånger
Haft känslor för någon som inte känt detsamma: Ja
Hånglat med en främling: Ja
Saknar någon just nu: Ja

Kommentarer
Postat av: Ida

vad många roliga fylla-i-grejor det finns! måste ju kopiera... men inte nu :-P

Postat av: Linda

Åh hurra! Du skiver blogg igen :D Fortsätt fortsätt fortsätt :) Och ang "Han är" så handlar det om Zlatan :) En kille jag träffade för två och en halv vecka sedan och som jag är totalt kär i. Han är underbar, vi har supermysigt tillsammans och försöker träffas så mycket som möjligt (han bor i gbg). Hjälp, jag är helt lost i killen, och han verkar helt lost i mig med ^^

Så det här känns seriöst bra!! Har tom aldrig känt såhär för någon tidigare..

Ville bara att du skulle få veta! Hur är allt med dig då? Tänker på dig.
Kraaaaaaam

2008-05-20 @ 23:55:25
URL: http://lindda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback