Fredrik Reinfeld, Emma Andersson...

...Lasse Holm, Carina Berg och Christan Luuk, om man bara nämner några.

Jag trodde inte att jag skulle bli nervös bara för att en kändis kommer och handlar av en på ica. Det vore ju bara dumt, eller hur?!  Men det var först förra året som, haha, jag vet inte om ni kommer ihåg honom, Emma Anderssons kille på Robinsons-ön, Mille eller nåt sånt där kallade han sig... Han kom förbi och det var inte förrän säkert 2veckor senare som jag kom på vem det va..haha. Den där döskalle-bandanan, det är säkert några av er som kommer ihåg :P

Iaf så kom Lasse Holm idag och jag såg inte att det var han förrän efter en stund, ochjag vet inte farvör, men jag blev liksom, nervös.
Typiskt nog hade han nästan bara konstiga grönsaker som jag vte är svåra att hitta i PLU listan (listan i kassan med alla koder för grönsakerna) och jag höll på och fumla där ett tag. "Vadr var det nu för skillnad på kålrot och rotselleri..." :S Han såg att jag hade lite svårigheter, haha och försökte hjälpta mig lite men jag var ju inne i min nervösa peridod så det hjälpte nog inte så mycket. Haha, den sista varan var potatis och han tyckte det var väldigt roligt att kommentera att det var, just det, potatis.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahahaha! Fy va kul :D
Jag vet hur det är med alla konstiga grönsaker, pinsamt att behöva fråga alla kunder ju.. men kul är det iaf :P Eh, glömde ringa dig idag, men jag har bokat ett tåg som är framme typ elva på kvällen, är det lugnt? Jag ringer dig en annan dag :) KRAM!

2007-07-20 @ 23:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback