Jullov

Ok,  det finns nog ingen vidare uppdatering precis. Mycket handlar just nu om skolaarbetetn som måste bli färdiga, ska ha en spelning imorn. "Luciakröning" kallas det, och så ska jag spela medan lucian och de 4 tärnorna får varsit halsband... Jaja, det ska nog gå bra, borde väll gå och spela igenom de där låtarna så jag verkligen kan dem, det är ju solo så det kommer ju höras liksom :P
Annars handlar det väll mycket om killar, eller att jag inte kan komma över en kille. Det är lte jobbigt för ha gör dte lite svårt för mig, men dte går bättre för varje dag, med lite bakslag då och då inräknade haha.

Snart jullov, slutar på onsdag och kommer hem den 21:a ,på fredagen. Ska bli skönt att komma härifrån lite även fat jag inte har nån aning om vad jag ska göra på nyår, men det löser sig säkert =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback