Tack...

...för den bästa (förskotts) födelsedagen jag kunnat få! Det var ashärligt att alla fanns på samma ställe, tillsammans, festandes (som i gamla tider ;)
Ville bara säga ett stort tack!! =)

Skulle sen bara lägga till att Carolina Gynninng var inne o svajade på vårt ica igår, och jag kände först inte igen henne, men hon är absolut lika vacker utan smink, det är en sak som är säker. Men när jag precis skulle fastställa att det var hon så skickar hon fram sitt pass, och jag bara, ehh... Men hon hade ingen kod och jag fastställde att det var hon =)
Strax efter henne traskade Lasse Holm in igen, lika trevlig som vanligt.

Over and out


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahaha, Lasee Holm forever! Jag vill också ha kändisar på mitt Ica. Men det är väl svårt i Uddevalla kansk ;P Kanske får Snygg-Erik!
Kul med Gynning iaf :)

2007-08-06 @ 22:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback